Facebook a firemní komunikace

Využijte potenciál firemní prezentace na Facebooku

Sociální sít Facebook v současné době umožňuje přímo oslovit širokou cílovou skupinu. Využijte plného potenciálu Facebooku tak, aby se stal efektivní součástí vašeho firemního marketingu. Naučte se vytvářet atraktivní obsah firemní facebookové stránky a efektivně komunikovat s jejími návštěvníky. Poznejte, jak měřit úspěšnost svých aktivit na Facebooku. Praktické rady a tipy zkušené lektorky ocení jak uživatelé, kteří teprve plánují vytvořit firemní profil, tak i správci již existujících firemních stránek.

Co mi kurz přinese?

  • seznámíte se s aktuálními trendy firemního marketingu na Facebooku
  • budete se umět orientovat v nástrojích, které Facebook nabízí
  • naučíte se vytvářet efektivní obsah, který osloví maximum uživatelů
  • naučíte se vytvořit placenou propagaci na Facebooku
  • pochopíte, jak úspěšně komunikovat s fanoušky
  • zkušená lektorka se s vámi podělí o řadu zkušeností z praxe

Komu je kurz určený?

  • uživatelům, kteří chtějí začít propagovat výrobky a služby na Facebooku
  • správcům firemních profilů, kteří se chtějí dozvědět více tipů a triků
  • manažerům a jednatelům malých a středních firem
  • pracovníkům PR a marketingových oddělení

Program:

Firemní prezentace na Facebooku

  • Facebook v České republice – novinky a aktuální statistiky
  • Firemní facebooková stránka – jak se o ni správně starat, jak tvořit kvalitní obsah, nastavení stránky, příspěvky a jejich publikování, algoritmus zveřejňování příspěvků
  • Nástroje Facebooku a jejich možnosti – reklamy, aplikace, pluginy, skupiny, události a další

Zásady úspěšné komunikace a měření efektivity

  • Komunikace na sociální síti – proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat
  • Facebook a zaměstnanci, krizové situace
  • Pravidla a omezení
  • Měření úspěšnosti na Facebooku
  • Váš firemní profil – konzultace a dotazy

 

Platba za seminář:

Úhradu za seminářů lze provést v hotovosti na místě před zahájením semináře, nebo bezhotovostním převodem na BÚ InAkademia s.r.o. č. 35-4884210297/0100 pod přiděleným variabilním symbolem, nejpozději 7 dní před akcí. Pokud bude vložné připsáno na bankovní účet InAkademia s.r.o. v době kratší, je nutné, aby se klient prokázal řádným dokladem o úhradě vybraného semináře.

Cena zahrnuje: kurzovné, podkladové materiály, občerstvení