Profesionální školitel

10 let pracovala na pozicích Manažer oddělení péče o zákazníka, Koordinátor projektů ve společnosti Eurotel Praha, kde získala praktické zkušenosti ze zákaznického servisu a péče o zákazníka. V roce 1994 získala ocenění prezidenta US West za práci v oblasti Customer Care. Působí jako samostatná lektorka a konzultantka v oblasti zákaznického servisu a vede tréninky zaměřené na tyto oblasti: péče o zákazníka, práce v Call centrech (Telemarketing, Servis, Help desk, Vymáhání pohledávek), kurzy pro operátory a supervizory, asistentky a recepční.

picture of happy woman with laptop computer and virtual screen

Kurz je určen pro pracovníky vzdělávacích, obchodních a státních istitucí, kteří v rámci svých pracovních povinností školí své kolegy, dodavatele, poskytují lektorské služby externím klimentům. Chtějí zdokonalit své lektorské dovednosti.

CÍLE:

  • Zlepšit lektorské dovednosti
  • Naučit se zujmout svým projevem posluchače
  • Naučit se technikám práce s účastníky školení
  • Umět sestavit atraktivní, moderní strukturu školení

PROGRAM:

  • Komunikační dovednosti pro školitele
  • Image a přesvědčivý projev
  • Prezentační dovednosti
  • Vzbuzení zájmu
  • Udržování pozornosti
  • Struktura školení
  • Co je a co není vyrušování
  • Typy problémových účastníků a strategie jednání
  • Jak si poradit s trémou
  • Praktická cvičení

Kurzovné zahrnuje:

  • Osvědčení o absolvování kurzu
  • Školicí materiály
  • Občerstvení

 

Kurzovné:

  • 1.500,-Kč bez DPH | 1.815,-Kč vč. DPH
  • 2.851,-Kč bez DPH | 3.450,-Kč vč. DPH, cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
  • 4.215,-Kč bez DPH | 5.100,-Kč vč. DPH, cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu